Dodawanie odbiorcy/płatności instrukcja definiowania odbiorców oraz płatności z poziomu bankowości elektronicznej neoBANK24 |
1. Z poziomu menu głównego (górna część ekranu) wybierz pozycję Transakcje, a następnie ODBIORCY |
2. Użyj przycisku |
3. Wypełnij część fomularza odnoszącą się do definiowania nowego odbiorcy. 4. Wybierz typ odbiorcy: - Zwykły - ZUS - US 5. Podaj pełną nazwę odbiorcy oraz jego nazwę skróconą. 6. Zaznacz wybrane opcje: - odbiorca zaufany - odbiorca widoczny we wszystkich portfelach. |
7. Jeżeli chcesz również zdefiniować płatność przypisaną do definiowanego odbiorcy przejdź punkt 8. W przeciwnym razie przejdź od razu do punktu 9. 8. Podaj domyślny tytuł przelewu oraz kwotę na jaką ma zostać zdefiniowana płatność. 9. W oknie podsumowania sprawdź poprawność wprowadzonych danych, a następnie wybierz:
|
10. Dokonaj autoryzacji operacji. Podaj kod autoryzacyjny otrzymany wiadomością SMS i zaakceptuj zlecenie realizacji operacji. |
11. Po prawidłowym wykonaniu powyższych czynności nowy odbiorca pojawi się na liście zdefiniowanych odbiorców. |
Czy instrukcja okazała się pomocna? Jeżeli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami. |
Formularz kontaktowy [Link-Nieaktualny]Wypełnij formularz kontaktowy i opisz precyzyjnie swoje zagadnienie. Formularz kontaktowy |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |