Bankowość elektroniczna bankNOWY24 komfortowy dostęp do Twoich środków |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |
Przewodnik po bankowości elektronicznej bankNOWY24 |
bankNOWY24 | Funkcjonalność serwisu |
BEZPIECZEŃSTWO LOGOWANIA Dzięki funkcji logowania z kodami SMS masz jeszcze większą pewność, że Twoje internetowe konto bankowe, a także ulokowane na nim środki są bezpieczne. |
DEFINIOWANIE ODBIORCÓW ORAZ PŁATNOŚĆI Definiowanie nowych odbiorców oraz płatności jeszcze nigdy nie było tak proste. Dzięki bankowości elektronicznej bankNOWY24 zarówno odbiorcę jak i przypisaną do niego płatność zdefiniujesz za pomocą jednego formularza. |
UPROSZCZONY FORMULARZ PRZELEWU W bankowości elektronicznej bankNOWY24 zdefiniujesz przelew w zaledwie kilka sekund. Formularz znajdujący się na głównej stronie bankowości elektronicznej pozwala definiować przelew od razu po zalogowaniu się do bankowości. |
WIZYTÓWKA RACHUNKU Masz dość problemów z podawaniem innym swojego numeru rachunku? bankNOWY24 pozwala na wysyłkę numeru rachunku w formie wizytówki w wiadomości SMS lub e-mail. |
ZARZĄDZANIE PORTFELAMI Bankowośś elektroniczna bankNOWY24 pozwala na samodzielne łączenie rachunków posiadanych w Banku Nowym S.A. w portfele indywidualne, a także wybrać portfel, który ma być automatycznie pokazywany po zalogowaniu do bankowości. |
SKŁADANIE WNIOSKÓW ELEKTRONICZNYCH Wnioskowanie o aktywację dodatkowych produktów oraz wprowadzenia zmian w obecnych usługach bez wychodzenia z domu, z dowolnego miejsca na świecie. |
Jak uruchomić usługę?Aby uruchomić usługę musisz posiadać Rachunek depozytowy |
1. Złożenie wniosku |
Wypełnienie wniosku przez Internet zajmuje jedynie 5 min. Wniosek jest dostępny w Oddziale onLiNE - kliknij przycisk "Złóż wniosek". |
Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
Jak zablokować dostęp? W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej bankNOWY24 należy: 1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.banknowy24.pl, 2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp", 3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany, 4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania, 5. Wybrać przycisk "Zablokuj", 6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu. Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie Bank Nowy S.A. za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
lub udać się do najbliższej placówki Banku Nowego S.A. w celu wydania nowego hasła do serwisu. |
Karta płatnicza ZASTRZEŻ KARTĘ PŁATNICZĄ - zadzwoń: +48 618 565 278 |
W jakiej sytuacji należy zastrzec kartę?
Jak zastrzec kartę płatniczą? W celu zastrzeżenia karty płatniczej należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A. na numer telefonu: +48 61 8 565 278 Zastrzeżenia w formie telefonicznej można dokonać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Kartę płatniczą można również zastrzec w dowolnej placówce Banku Nowego S.A., w godzinach jej funkcjonowania. |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |