Bankowość elektroniczna
bankNOWY24


komfortowy dostęp do Twoich środków

Bankowość elektroniczna bankNOWY24
Przewodnik po bankowości elektronicznej bankNOWY24
bankNOWY24 | Funkcjonalność serwisu
BEZPIECZEŃSTWO LOGOWANIA

Dzięki funkcji logowania z kodami SMS
masz jeszcze większą pewność, że Twoje
internetowe konto bankowe, a także ulokowane
na nim środki są bezpieczne.
DEFINIOWANIE
ODBIORCÓW ORAZ PŁATNOŚĆI


Definiowanie nowych odbiorców oraz płatności
jeszcze nigdy nie było tak proste. Dzięki bankowości elektronicznej
bankNOWY24 zarówno odbiorcę jak i przypisaną do niego płatność
zdefiniujesz za pomocą jednego formularza.
UPROSZCZONY FORMULARZ PRZELEWU

W bankowości elektronicznej bankNOWY24
zdefiniujesz przelew w zaledwie kilka sekund.
Formularz znajdujący się na głównej stronie bankowości
elektronicznej pozwala definiować przelew od razu po
zalogowaniu się do bankowości.
WIZYTÓWKA RACHUNKU

Masz dość problemów z podawaniem innym swojego
numeru rachunku? bankNOWY24 pozwala
na wysyłkę numeru rachunku w formie
wizytówki w wiadomości SMS lub e-mail.

ZARZĄDZANIE PORTFELAMI

Bankowośś elektroniczna bankNOWY24 pozwala na
samodzielne łączenie rachunków posiadanych w Banku Nowym S.A.
w portfele indywidualne, a także wybrać portfel,
który ma być automatycznie pokazywany
po zalogowaniu do bankowości.
SKŁADANIE WNIOSKÓW ELEKTRONICZNYCH

Wnioskowanie o aktywację dodatkowych produktów
oraz wprowadzenia zmian w obecnych usługach
bez wychodzenia z domu, z dowolnego miejsca na świecie.

Jak uruchomić usługę?

Aby uruchomić usługę musisz posiadać Rachunek depozytowy

1. Złożenie wniosku

Wypełnienie wniosku przez Internet zajmuje jedynie 5 min. Wniosek jest dostępny w Oddziale onLiNE - kliknij przycisk "Złóż wniosek".

Dokumenty do Pobrania

Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych
Bankowość elektroniczna bankNOWY24


W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
  • wystąpienia na rachunku nieznanych operacji,
  • otrzymania wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym pomimo nie dokonywania żadnych operacji,
  • utraty środków na rachunku,
  • podejrzenia posiadania danych do logowania do bankowości elektronicznej przez osoby trzecie
Jak zablokować dostęp?
W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej bankNOWY24 należy:
1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.banknowy24.pl,
2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp",
3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany,
4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania,
5. Wybrać przycisk "Zablokuj",
6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu.
Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie Bank Nowy S.A. za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
  • wiadomości e-mail wysłanej na adres: online@banknowy.pl,
  • formularza kontaktowego dostępnego na stronach Banku Nowego S.A.: www.banknowy.pl
lub udać się do najbliższej placówki Banku Nowego S.A. w celu wydania nowego hasła do serwisu.
Karta płatnicza

ZASTRZEŻ KARTĘ PŁATNICZĄ - zadzwoń: +48 618 565 278

W jakiej sytuacji należy zastrzec kartę?
  • utraty karty płatniczej,
  • otrzymania wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym (3D Secure) pomimo nie dokonywania żadnych operacji kartą,
  • podejrzenia posiadania danych karty przez osoby trzecie (w tym np. uzyskaniu informacji o wycieku danych z serwisów internetowych),
Jak zastrzec kartę płatniczą?
W celu zastrzeżenia karty płatniczej należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A. na numer telefonu:
+48 61 8 565 278
Zastrzeżenia w formie telefonicznej można dokonać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Kartę płatniczą można również zastrzec w dowolnej placówce Banku Nowego S.A., w godzinach jej funkcjonowania.
Bankowość elektroniczna bankNOWY24
Kontakt