Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
Jak zablokować dostęp? W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej bankNOWY24 należy: 1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.banknowy24.pl, 2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp", 3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany, 4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania, 5. Wybrać przycisk "Zablokuj", 6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu. Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie Bank Nowy S.A. za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
lub udać się do najbliższej placówki Banku Nowego S.A. w celu wydania nowego hasła do serwisu. |
Karta płatnicza ZASTRZEŻ KARTĘ PŁATNICZĄ - zadzwoń: +48 618 565 278 |
W jakiej sytuacji należy zastrzec kartę?
Jak zastrzec kartę płatniczą? W celu zastrzeżenia karty płatniczej należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A. na numer telefonu: +48 61 8 565 278 Zastrzeżenia w formie telefonicznej można dokonać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Kartę płatniczą można również zastrzec w dowolnej placówce Banku Nowego S.A., w godzinach jej funkcjonowania. |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |