Wniosek o otwarcie rachunku - przebieg procesu
1.
Złożenie wniosku
Na początek zostaniesz poproszony/a o uzupełnienie informacji, które są niezbędne dla Banku Nowego S.A. do otwarcia rachunku. Po wprowadzeniu danych zostaniesz poinformowany/a, że wniosek został przekazany do Banku Nowego S.A. do realizacji.

Po zakończeniu tego etapu złożony przez Ciebie wniosek będzie obsługiwany przez Pracowników Banku. Może to potrwać do 3 dni roboczych.

W tym czasie Bank nie będzie kierował dodatkowej korespondencji
za pośrednictwem określonych we wniosku kanałów komunikacji (wiadomości e-mail, wiadomości SMS) potwierdzającej złożenie oraz procesowanie wniosku.
2.
Rozpatrzenie wniosku
Po pozytywnej weryfikacji wniosku otrzymasz z Banku Nowego S.A. powitalną wiadomość e-mail zawierającą niezbędną dokumentację, w tym wzór Umowy o prowadzenie rachunku, Regulamin i Taryfę opłat i prowizji oraz informację określającą sposób wykonania przelewu autoryzacyjnego potwierdzającego chęć zawarcia Umowy.
3.
Zawarcie umowy
Po pozytywnej weryfikacji przelewu autoryzacyjnego Bank Nowy S.A. wygeneruje i podpisze Umowę o prowadzenie rachunku, a następnie przekaże ją za pośrednictwem wiadomości e-mail.


W przypadku negatywnej weryfikacji
wniosku zostaniesz poinformowany/a o odrzuceniu wniosku za pośrednictwem wskazanych we wniosków kanałów komunikacji. Środki przekazane w przelewie autoryzacyjnym zostaną w całości zwrócone na rachunek nadawcy, z którego zostały wysłane.
Bankowość elektroniczna bankNOWY24
Kontakt