Wniosek o otwarcie rachunku - przebieg procesu |
1. Złożenie wniosku |
Na początek zostaniesz poproszony/a o uzupełnienie informacji, które są niezbędne dla Banku Nowego S.A. do otwarcia rachunku. Po wprowadzeniu danych zostaniesz poinformowany/a, że wniosek został przekazany do Banku Nowego S.A. do realizacji. W chwili złożenia wniosku Twój Pesel nie może być zastrzeżony i musi pozostać niezastrzeżony do momentu wysłania przez Bank potwierdzenia zawarcia umowy. Po zakończeniu tego etapu złożony przez Ciebie wniosek będzie obsługiwany przez Pracowników Banku. Może to potrwać do 3 dni roboczych. W tym czasie Bank nie będzie kierował dodatkowej korespondencji za pośrednictwem określonych we wniosku kanałów komunikacji (wiadomości e-mail, wiadomości SMS) potwierdzającej złożenie oraz procesowanie wniosku. |
2. Rozpatrzenie wniosku |
Po pozytywnej weryfikacji wniosku otrzymasz z Banku Nowego S.A. powitalną wiadomość e-mail zawierającą niezbędną dokumentację, w tym wzór Umowy o prowadzenie rachunku, Regulamin i Taryfę opłat i prowizji oraz informację określającą sposób wykonania przelewu autoryzacyjnego potwierdzającego chęć zawarcia Umowy. |
3. Zawarcie umowy |
Po pozytywnej weryfikacji przelewu autoryzacyjnego, jeżeli Twój PESEL nie jest zastrzeżony, Bank Nowy S.A. wygeneruje i podpisze Umowę o prowadzenie rachunku, a następnie przekaże ją za pośrednictwem wiadomości e-mail. W przypadku negatywnej weryfikacji wniosku zostaniesz poinformowany/a o odrzuceniu wniosku za pośrednictwem wskazanych we wniosków kanałów komunikacji. Środki przekazane w przelewie autoryzacyjnym zostaną w całości zwrócone na rachunek nadawcy, z którego zostały wysłane. |
Bankowość elektroniczna bankNOWY24 |