Blokowanie dostępu do bankowości
Jak zablokować dostęp?
W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej bankNOWY24 należy:
1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.banknowy24.pl,
2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp",
3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany,
4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania,
5. Wybrać przycisk "Zablokuj",
6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu.
Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie Bank Nowy S.A. za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
  • wiadomości e-mail wysłanej na adres: online@banknowy.pl,
  • formularza kontaktowego dostępnego na stronach Banku Nowego S.A.: www.banknowy.pl
lub udać się do najbliższej placówki Banku Nowego S.A. w celu wydania nowego hasła do serwisu.
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
  • wystąpienia na rachunku nieznanych operacji,
  • otrzymania wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym pomimo nie dokonywania żadnych operacji,
  • utraty środków na rachunku,
  • podejrzenia posiadania danych do logowania do bankowości elektronicznej przez osoby trzecie
Bankowość elektroniczna bankNOWY24
Kontakt